perjantai 2. joulukuuta 2011

Hauskaa heinäistä joulukuuta!

Okei, mun piti lähettää tää postaus jo eilen, mut se vähän jäi. 8---D Ja oikeestaan mun on pitänyt kirjottaa tässä aika monta postausta, mutta mulla on ollut kokeita sun muita.
Siinä teille hieman lumista maisemaa

  Mä todella toivon, että se lumi tulee pian. Joulun jälkeen alkaa kuulemma kauhea pakkanen, näin väittää ainakin joku ilmasto sivu. Kiva, mun mielestä se lumi on tärkeä nimenomaan ennen joulua kun on se joulutunnelma. Sen jälkeen lumi sais lähteä vaikka melkeen heti.
  Mut kunhan jouluaattona ainakin on lunta. Toivotaan parasta!

Kaksi kappaletta kameleita tulee tänne aivan pian viettämään pikkujoulua. Tarkemmin sanoen Emmy ja Iida! Huomenna tulee sitten Eve ja Tiia. :) PIPARIT, TÄÄLTÄ TULLAAN! :----D Tällä kertaa voitetaan kuule glittermuumit miljardi-nolla. >D (tajuaa ken tajuaa)
No mut kohtapuolin mun pitää lopettaakkin kun ne kaksi tonttua tulee.

Mutta hei, fiilailkaa te vaan Petterin kanssa!! Klikkaa
Mäkin rakastan sua, kemian kirja.

Sopisko tommonen teräspotta mulle? :---)
"HOUHOUHOU, joulupukki valvoo! Olkaa kilttejä"

Heilahdus kuusi :---D

Joku himmeä jouluinen kuplapallo

Joulupukki number 2 (huom, mä oon se ykkönen)

Siivet~

:----D


o.k.

Kuusi >D

Jouluvalo sekamelska :D

Ja vieläpä kaksin kappalein!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti