maanantai 13. toukokuuta 2013

pelko kasvaa pimeydessä: jos arvelet peikon päässeen tuntumaasi, sytytä valo

Jotain ikivanhoi pelottavii kuvii, joita kuvailin tiian kaa viime vuoden halloweenina xD parempi julkaista ne myöhään kuin ei milloinkaan, eikös? vois mennä mun motosta :D
Joka tapauksessa - vaikka nää kuvat ei oikeen tähän aiheeseen johdatellukkaan - KOHTA ON KESÄ ((: Enää neljä päivää kouluu ja kahen viikon tetti prismassa! Sit varmaan siirryn peruskoulusta helsingin kaupunginalaisen putkiverkoston uumeniin ja kaappaan lidlistä kauppakärryt joilla kuljen paikasta toiseen mun kamojen kaa. Kaivan edellisen päivän lehdet lehtiroskiksesta (okei, myönnetään, oon tehny sitä jo nyt) ja jaan mun ruuan mun tulevien kulkukoira kaverien kaa, joitten nimiks annan Paavo, Patrik, Jalmari, Einari ja Kari. Tai jos hyvin käy niin päädyn lohjan lukioon tai kallion lukioon. :D
Pelottavaa miten nopeesti nää päivät ja vuoden valuu sormien välistä :o

2 kommenttia:

  1. hyi toi silmäkuva on karmee! :DD toivon niin paljon et pääset kallioon karhupuiston jonku penkin alle asumaan ja ehkä sinne lukioonkin (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD jos mä päädyn sinne penkin alle niin olet tervetullut liittymään seuraani sit vuoden päästä ::D

      Poista