sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Hohoo


---- Ankkuri laukku 3e kirppari ---- englanti kangaskassi 4e the body shop ---- siniset farkut 16,95e kappahl ----
pinkit farkut 16,95e kappahl ---- sammakkovihko 3,90e prisma ---- pääkallo paita 7,95e robinhood ----
sini-valko raidallinen toppi 7,45e gina tricot ---- just love -toppi 7,95e prisma ----











Siinä muutamia superrandom kuvia viime ajoilta. c: Tänään illalla tänne saattaa ilmiintyä kuvia traconista (joka siis oli manga-anime-cosplay -tapahtuma) jossa olin eilen. Mulla ei nyt ole mitään romaania tähän kirjoitettavaksi, joten chao!

5 kommenttia:

  1. UU TRACON >_< Haarrmi etten päässy ;A; Ois ollu kivaa, mut vitsi sun huone on siiistin näkönen OWO Oma on iha kämänen (ja pommitettu). xDD

    VastaaPoista
  2. Niiimpää D: Mikä muuten on seuraava con? Ainakin joku Yamacon tulee joskus lähiaikoina...?
    mä ite vihaan mun huonetta, joten oonki tässä suunnitellut jotain rajua järjestyksen vaihdosta xD Ja älä huoli, et oo ainoo, jonka huone on sotku-sipulin valloittama :---D

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia, mutta noi 1D -julisteet .. Ja Yamaconiin mä olen ainaki menossa! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha x'DD älä huoli, mulla on mun toisella seinällä Taylor-juliste ::DD ja hei JEEE :DDD Yamiksessa (xD) nähdään~ Ja sitä ennenkin, jos nyt pääsen sinne sun synttäreille c: Luin jostain, et Yamaconissa ei oo myyntipöytiä, tai et siellä on vaan jotain omakustannepöytiä, mut tosin itte en oo lähiaikoina ostanu coneista oikein mitään

      Poista
  4. Hei sinä ahkera bloggailia voisit bloggailla vähä useemmi :)

    VastaaPoista