sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Kuva pommitus! Suojautukoon ken voi!

No niin. Joku järkevä ihminen on jo saattanutkin huomata, etten ole hetkeen päivittänyt blogia. :--D Syysloma mulla on nyt 17.-23.10 ja ihanan syysloman päätteeksi huomenna onkin sitten kemian koe. -w- Olin tossa 18.- 20. päivä ruotsinlaivalla! :D Oli ihan mahtavaa! Olin siellä perheeni kanssa, mut sinne eksyi myös mun kaksi kaveria, Matu ja Wilmsteri. :---) Oikeesti, tein jonkun maailman ennätyksen siellä laivalla, sillä en löytänyt mitään ostettavaa! D: Aikasemmin olen mennyt laivalle aina rahapussi pulleana ja takasin tullessa se on ollut ihan tyhjä. O . o Nyt ostin vaan pussin karkkia ja jonkun ihmeen suklaakeksin ja nekään ei mennyt mun pussista. No okei, oisin ostanut yhden kirjan (188 kruunua :--)), mut äiti ja isi ei antanut. >D Enkä muuten ostanut yhtä ihanaa Domo kalenteriakaan! Mut no joo, se makso 15 euroa enkä oikeestikkaan käytä kalentereita, olen todennut ne näiden 500 yrityksen jälkeen... :--D (oon aina täyttänyt niitä viikon sika ahkerasti, sen jälkeen en yhtäään)
  Ai niin, se kuva pommitus!!! Melkeen jäi. Kuusi ekaa kuvaa Ruotsista, loput metiköstä, rannalta, mummilta ja kotoolta :D





Lamppu xD


























1 kommentti:

  1. Oi, Tupsis, sulla on blogi! Mikset ole kertonut? :D
    Kuvat ovat ihania, rakastuin "I ♥ Autum"-kuvaan...
    (...siinä vain pitäisi lukea autumn...)
    Ja nuo rilakkumakumppanuksetkin on söpöjä. :)

    VastaaPoista